Praksa zauzima veoma važan deo u okviru nastavnog plana i programa srednje škole Artimedia. Tokom školovanja, pored klasične nastave, učenici razvijaju svoja znanja i veštine kroz učestvovanje na različitim projektima. Tokom tih projekata srednjoškolci zapravo kreiraju i realizuju filmove, pozorišne predstave, mini koncerte i emisije. 

Praksa kao jedan od najvažnijih segmenata školovanja! 

Ovako osmišljena praksa je nezaobilazni segment kreativnog učenja u srednjoj školi Artimedia. Kroz projektnu nastavu učenicima se omogućava da realizuju sve svoje ideje u delo. U tom poduhvatu kompletan proces im olakšava pomoć mentora odnosno profesora koji prate njihov napredak i usmeravaju ih u svakom trenutku. 
 
Pomenuta praksa ima za cilj i da ohrabri učenike na samoinicijativnost prilikom razvoja ideja. Na ovaj način učenik se podstiče da kroz samostalna istraživanja i projekte bolje upozna sebe i pripremi se za posao kojim će se baviti u budućnosti. 
 

Upoznajte kreativne projekte na kojima učestvuju učenici

Praksa je zamišljena na taj način da se nivo produkcije stavlja u drugi plan. Ono što nam je bitno jeste da tokom realizacije bilo kog projekta svaki učenik prođe proces od ideje do realizacije. 
 
Tokom jedne školske godine učenička praksa podrazumeva pripremanje najmanje četiri kulturno umetnička događaja. Među njima su pozorišni komadi, poetsko književne večeri, koncerti, izložbe fotografija i projekcije snimljenih autorskih filmova, kao i predstavljanje izdanja školskog lista „Artimes“.
 
Školska praksa po najvišim standardima realizuje se u moderno opremljenim i specijalizovanim prostorijama u okviru srednje škole Artimedia. Savremeni tonski studio omogućava srednjoškolcima da sinhronizuju animirane i igrane serije, komponuju i stvaraju muziku i još mnogo toga. Uz to, mladim talentima na raspolaganju su i kamere sa visokom rezolucijom, kako digitalne, tako i analogne. Ovu opremu učenici će moći da koriste kako bi realizovali različite filmove i emisije. 
 
Cilj srednje škole Artimedia je da kroz ovakvu praksu učenicima omogući sticanje realnih veština. Pored toga, učenici na ovaj način dobijaju i kompletnu sliku o svojim umetničko-stručnim afinitetima i sposobnostima. Sve to doprinosi tome da na kraju školovanja svaki učenik ima tačnu viziju oblasti u kojoj dalje želi da se obrazuje. Takođe, usvojena znanja kroz pomenutu praksu učenicima olakšavaju i upis na željeni fakultet ili započinjanje karijere. 
 
Svaki od projekata učenike upoznaje sa svim potrebnim resursima od ideje do izrade koncepta, strategije i planiranja do same realizacije projekta.