Kvalifikacija Saradnik u digitalnim medijima integriše umetničke, dizajnerske, medijske i humanističke discipline. Ova kvalifikacija ima tri osnovna  usmerenja: digitalna komunikacija, vizuelna komunikacija, digitalni marketing. Kvalifikacija Saradnik u digitalnim medijima spaja savremene stvaralačke prakse, humanističke teorije i razumevanje novih medija i informacionih tehnologija.

Tokom školovanja, učenik se osposovljava da:

  • aktivno doprinosi negovanju kulture dijaloga, uvažavanju i negovanju različitosti i poštovanju osnovnih normi komunikacije
  • poznaje specifične karakteristike različitih modaliteta komunikacije
  • ume jasno da iskaže određeni sadržaj, da ga prilagodi zahtevima i karakteristikama situacije
  • stečena teoretska znanja primeni u budućim zanimanjima
  • učestvuje u kreiranju sadržaja za digitalni marketing
  • razume i primeni specifičnosti digitalne komunikacije na različitim vrstama digitalnih medija (portalima, društvenim mrežama, internet prezentacijama…)
  • primeni stečena znanja u digitalnom marketingu
  • razume povezanost dizajna i krajnje funkcije digitalnih medija
  • koristi napredne alate i mogućnosti aplikativnih softvera koji se koriste u digitalnim medijima.
  • vizualizuje ideju na digitalni način u odabranom softveru
  • se efikasno izrazi kroz forme grafičko vizuelnih komunikacija
  • se služi osnovnim alatima u softverima koji se koriste u grafičko vizuelnima tehnikama.