Praksa za učenike u srednjoj školi Artimedia osmišljena je tako da svakom kreativcu omogući sticanje praktičnih znanja. Veštine koje se stiču kroz ovakvu praksu pomažu učenicima da u budućnosti budu funkcionalniji i efikasniji. Obrazovni program digitalni mediji priprema učenike za razna kreativna zanimanja. Zato je veoma važno da srednjoškolci u praksi isprobaju sve veštine od kojih će jednog dana zarađivati. 

Da bismo bili uspešni u školovanju učenika za poslove budućnosti neophodno je da negujemo koncept nastave po kome se Artimedia izdvaja u odnosu na druge škole. Iz tog razloga odlučili smo da iskoristimo najsavremeniju tehnološku opremljenost škole. Učenicima smo omogućili pristup svim alataima koji su im potrebni za sticanje praktičnih znanja. To znači da će svaki srednjoškolac tokom boravka u Artimediji na raspolaganju imati apsolutno sve. Muzički studio i druge specijalizovane prostorije, kao i najmodernije kamere, tehnologiju za video montažu, instrumente i svu ostalu opremu. 
 

Praksa za učenike pruža priliku za sticanje odmah primenljivih veština

 
Kao što znate obrazovni program digitalni mediji je specifičan po tome što učenicima omoguća da se bave brojnim zanimanjima. Od pisanja, preko učestvovanja u svim marketinškim aktivnostima i procesu video montaže do grafičkog dizajna. Veštine koje se traže na pomenutim projektima učenici će moći da usavrše kroz praksu. 
 
Tokom cele školske godine praksa za učenike se realizuje kroz individualne i grupne projekte, na časovima i u vannastavnim aktivnostima. Planom i programom je predviđen fond časova za praktičnu nastavu kada učenici isključivo rade na zadatom projektu koji se na kraju evaluira ocenom.
 
Ovako organizovana praksa za učenike zapravo će učenicima omogućiti da saznaju kako se sva znanja koja su već usvojili mogu primeniti na realnim projektima. Projekti su osmišljeni tako da će svaki učenik učestvovati u kreiraju svih tipova sadržaja za digitalni marketing. Nakon završene prakse učenici će biti spremni da budu ravnopravni učesnici u marketinškim kampanjama. To znači da već na početku karijere neće zaostajati za onima koji su već imali priliku da rade u ovoj oblasti.