Interdisciplinarni koncept kvalifikacije Saradnik u digitalnim medijima omogućava širinu znanja koje učenik stiče tokom školovanja u oblasti digitalne komunikacije, digitalnog marketinga i digitalnih medija.

„Saradnik u digitalnim medijima“ – velika paleta potencijalnih radnih pozicija

Lice sa kvalifikacijom Saradnik u digitalnim medijima poseduje kompetencije za obavljanje sledećih dužnosti:

Komercijalno pisanje – junior copywriter, upravljanje komunikacijom na digitalnim medijima, medijsko planiranje, sprovođenje aktivnosti u digitalnom marketingu, grafički dizajn, priprema za štampu, veb dizajner, montažer slike i videa…

Cilj ove kvalifikacije je da se obezbedi podizanje opšteg nivoa digitalne pismenosti i kulturno-umetničkog razvoja učenika sa fokusom na digitalne medije uz osposobljavanje za profesionalno bavljenje digitalnim marketingom i komunikacijom.

U cilju sveopšteg interdisciplinarnog osnaživanja, učenik stiče neophodne veštine iz oblasti  grafičkog dizajna, dizajna digitalnih medija, montaže slike i videa.

Opšte obrazovni i stučni okvir ove kvalifikacije učeniku pruža prohodnost ka srodnim stručnim fakultetima kao i fakultetima koji za bazu imaju društvene i humanističke nauke.

Nivo stečenih znanja, veština i kompetencija daje mogućnost zaposlenja odmah po završetku srednje škole sa srednjom stručnom spremom. Zahvaljujući specifičnosti posla u digitalnim medijima licu se pruža mogućnost zaposlenja i paralelnog studiranja.

Fokus je na umetničkom, stvaralačkom i kreativnom osnaživanju kapaciteta lica.