Školska praksa kreativcima omogućava da nauče kako se ideje pretvaraju u delo. Da se pripreme za ono što ih očekuje nakon srednje škole. Bez obzira na to da li se odluče za nastavak obrazovanja i upis studija ili započinjanja novinarske karijere. 

Novinarska praksa za srednjoškolce

Školska praksa u srednjoj školi Artimedia osmišljena je kako bi učenicima pružila priliku da steknu realne veštine potrebne za rad na velikim novinarskim projektima. 
 
Znamo da tinejdžeri u srednjoškolskom uzrastu znatno bolje reaguju na učenje kroz rad na realnim projektima nego na tradicionalnu teorijsku nastavu. Iz tog razloga odlučili smo da svim mladim, talentovanim školarcima koji upišu novinarski smer pružimo priliku da tokom četvorogodišnje edukacije direktno povežu teorijska i praktična znanja. 
 

Školska praksa u moderno opremljenim prostorijama

U toj misiji značajanu ulogu će igrati specijalizovane prostorije škole u kojima će se odvijati novinarska praksa za srednjoškolce. Ove učionice opremljene su po poslednjim standardima, pa će svaki učenik na raspolaganju imati neophodne alate za kreiranje najkvalitetnijeg medijskog sadržaja. Radi se najraznovrsnijem medijskom sadržaju od časopisa preko autorskih televizijskih emisija, do radio priloga. 
 
Kao što znate novinarski smer srednje škole Artimedia učenika priprema i za započinjanje karijere odmah nakon mature. Iz tog razloga želimo da svakom školarcu obezbedimo praktične veštine. I to one kojim će ubediti budućeg poslodavca da je spreman za rad u televizijskim, radijskim i novinskim kućama. 
 
S obzirom na to da je u pitanju jedan od najvažnijih delova nastave, potrudili smo se da učenicima omogućimo rad na realizaciji ekskluzivnih projekata u okviru partnerskih medijskih kuća naše škole. Veliki projekti koje školska praksa obuhvata, dodatno motivišu učenika na usavršavanje i istraživanje ove oblasti. 
 
Školska praksa u Artimediji je drugačije organizovana za svaki smer. Na taj način želimo da kreativcima, na osnovu njihovih interesovanja omogućimo rad na odgovarajućim projektima. Ova praksa ima za cilj i da učenika detaljnije upozna sa različitim novinarskim pozicijama. Verujemo da srednjoškolac na taj način stiče i širu sliku o profesiji kojom bi u budućnosti mogao da se bavi. 
 

Novinarska sekcija

U okviru novinarske sekcije, učenici se upoznaju sa osnovama novinarstva, novinarskih istraživanja, posla novinara, kao i osnovama javnog nastupa. U sklopu sekcije, učenici kroz različite interaktivne individualne, ali i timske zadatke, uče kako funkcionišu različiti mediji i upoznaju se sa osnovama medijske pismenosti. Radeći na razvoju svojih novinarskih veština, učenici razvijaju samopouzdanje, ali i baratanje različitim alatima i tipovima medija.

Vežba Blockbuster
Učenici treće i četvrte godine smera Novinar-saradnik su tokom praktične nastave imali zadatak da odaberu promotivni poster za blokbaster film ili seriju i urade repliku originala. Svako od učenika je odabrao blokbaster u skladu sa svojim interesovanjima i kreativnošću. Učenici su organizovali svoje kadrove, pribavljali rekvizite i usklađivali poziranje u kadru sa originalom, kako bi savladali veštinu dobre organizacije, tehnike foto novinarstva, ali i važnost kadriranja, dobrog svetla i saradnje sa drugima.

Vežba Vrste novinarstva

U okviru praktične nastave trećeg i četvrtog razreda smera Novinar-saradnik, učenici su odabrali određenu vrstu novinarstva i samostalno osmislili način da istu prikažu kroz fotografiju. Svaka od fotografija priča svoju priču u kadru, objašnjava određenu aktivnost jednog savremenog novinara, ali i pokazuje kako naši učenici vide različite tipove novinarstva, kojima će se jednog dana i sami baviti.

Sekcija opšte kulture je obavezna vannastavna aktivnost za učenike III I IV razreda. Osnovni cilj sekcije je da pripremi učenike za prvi deo prijemnog ispita na umetničkim akademijama koji se tiče opšte kulture i informisanosti.  Zadatak je što uspešnije savladavanje gradiva koje spada u oblast opšte kulture i informisanosti.