Saveti za umetnike na društvenim mrežama – Kako kreirati uspešnu digitalnu kampanju!

Zdravo kreativci i umetnici! Danas ćemo vam otkriti tajne kako možete da kreirate jako cool digitalne kampanje za vaše digitalne projekte! Nema veze da li ste glumac, slikar, muzičar ili plesač, digitalna kampanja svakako može da Vam pomogne da svetu pokažete svoj talenat! Pa hajde da počnemo!

Šta želite da poručite svetu?

Pre samog početka morate jasno da odlučite šta želite da poručite i pokažete svojoj publici. Da li je to neki rad, promocija vašeg sledećeg nastupa, nova pesma ili neka cool fotka koju ste uslikali? Razmislite dobro o tome kako bi kampanju vodili na osnovu te poruke!

Koja društvena mreža je prava za vas?

Svaka društvena mreža na internetu ima svoje prednosti i mane, ali i svoje karakteristike i ciljnu grupu ljudi koja najviše vremena provodi na njoj. Važno je da dobro odaberete onu koja najbolje odgovara vašim potrebama i ciljevima. Recimo, Instagram je super ukoliko želite da objavite neku sliku, rad, umetničko delo, crtež… Dok je YouTube bolji za muzičare i plesače. Tu je i Facebook, koji je odličan za širanje nekog događaja, širenje grupa i mišljenja i na ovoj aplikaciji imate najveće mogućnosti da čujete tuđa mišljenja o vašem radu, baš zbog raznolikih grupa u koje možete da se učlanite. Ne zaboravimo i TikTok, koji je u poslednjih par godina zablistao, a ukoliko i Vi želite da zablistate na njemu, to možete da uradite putem kratkih, smešnih videa koje možete da iskoristite na odličan način kako bi predstavili neki svoj rad.

Budite zanimljivi i unikatni!

Sada je vreme za akciju! Kreirajte sadržaj koji je zanimljiv i kreativan, koji privlači pažnju na oko, potrudite se da budete što zanimljiviji i smešniji, da podelite što više korisnih saveta, da kažete nešto pametno… Bilo šta zbog čega će vas ljudi pratiti! Podelite svoje umetničke radove, „Behind the scenes“ snimke neke od vaših proba, a možete čak i neki tutorijal kako bi pomogli vašim kolegama ili kako bi inspirisali nekoga ko bi želeo da proba nešto novo. Važno je samo da vaš sadržaj bude drugačiji, autentičniji i da prikazuje vašu ličnost u najboljem svetlu!

Družite se sa fanovima!

Ako ljudi vas prate – važno je i da im vi pokazujete da vam to znači!
Interakcija sa publikom je jako važna za uspeh vaše digitalne kampanje.
Odgovarajte na komentare, postavljajte pitanja, ponekad organizujte neka takmičenja, pitalice, ankete… Bilo šta, samo da vaši fanovi vide da vam njihovo mišljenje zapravo znači i da vam nisu samo brojke. Što više sadržaja objavljujete, to će vam se i broj pratioca povećavati a samim tim vam se povećava i broj ljudi koji vas prate, vole i podržavaju – Pokažite im koliko ste zahvalni. Takođe, ovaj način pomaže u izgradnji zajednice oko vašeg umetničkog rada i stvara dublju povezanost sa vašim pratiocima i obožavaocima.

A onda stižu rezultati!

Kada započnete kampanju, za koju god da se odlučite, važno je da redovno pratite njene rezultate i kako napreduje. Na taj način sa lakoćom možete da vidite šta funkcioniše dobro i šta donosi rezultate a šta se publici ne sviđa i šta bi trebalo da promenite.
Pazite na sve, na broj pregleda, lajkova, komentara, da li ima više pozitivnih ili negativnih komentara…. Bukvalno na sve, jer ćete tako najlakše doći do uspeha koji isčekujete!

Buduće zvezde, nadamo se da su Vam ovi saveti pomogli i da sad bar malo bolje razumete kako na najlakši način da proslavite svoj rad.
Ne zaboravite da budete kreativni i da uživate u svemu što radite, kako u rezultatima koji će sigurno doći ako budete uporni, tako i u samom procesu, jer je i to jedan prelep deo uspeha.

Srećno!